

Så här när året går mot sitt slut vill jag ta ett ögonblick för att önska dig en riktigt God Jul. Jag hoppas att du får en varm och fridfull dag, fylld med det som betyder mest för dig.
För min del blir det en lugn jul, men jag ser också fram emot att spendera tid i ateljén och låta kreativiteten inspirera inför det nya året.
Julsalong
Mellan den 27-30 december har jag äran att ställa ut fyra av mina målningar på Zeitgeist stora julsalong i Uppsala. Om du är nyfiken på vilka verk jag visar kan du kika in här:
Jag kommer själv vara på plats den 30 december och ser fram emot att träffa både gamla och nya bekanta. Om du har vägarna förbi, tveka inte att säga hej!
Mer information om själva julsalongen hittar du här: Info om Zeitgeist Julsalong ››
Tack för att du följer min resa som konstnär – det betyder så mycket. Jag önskar dig en härlig jul och ett gott nytt år!
/ Eva




